Nayef er hele tiden ét klik foran

Nayef  får i dagligdagen de svære udfordringer, når cBrains kunder oplever driftsproblemer. Han er konstant på forkant med den nyeste teknologi og udnytter dagligt cBrains flade ledelsesstruktur.

Der er aldrig to arbejdsdage, der er ens for Nayef Aljarrah. Hans opgaver omfatter både installation og 'second level support' for kunderne, der anvender cBrains to digitale platforme: F2 til digital sagsbehandling og produktion samt M4 til CRM i medlemsorganisationer.

”Det er både de tekniske og praktiske aspekter af support, jeg beskæftiger mig med. Og det er en kæmpe udfordring og tilfredsstillelse at få det hele til at spille sammen for kunden,” fortæller Nayef og forklarer:

”Technical Services får lov til at være med hele vejen i et projekt. Vi forbereder installation, sikrer idriftsættelsen og hjælper, hvis noget ikke fungerer, når løsningen er i drift. Vi er også med, når kunden skal opgradere til en ny version. Jeg har rigtig megen kundekontakt, og de fleste af kontakterne hos kunderne bliver relationer på LinkedIn.”

Det er ikke alene kunderne, der får glæde af supporten fra Technical Services Team. For Nayef og kollegerne arbejder også med at automatisere processerne for installation af cBrains produkter, så der bliver mere tid til de sjovere opgaver og kundekontakten.

En alsidig hverdag
Det er ti år siden Nayef blev færdig som datamatiker. Og det er to siden han var på udkig efter nye udfordringer som driftskonsulent.

Dem fandt han hos cBrain, hvor han som tekniker er glad for muligheden for at være på forkant med teknologien.

”Vi har en variation af kunder, som anvender rigtig mange forskellige teknologier. Så jeg kommer ind og beskæftiger mig med nye teknologier hele tiden – der er ikke to kunder, som er ens.”

Digitalt Detektivarbejde
Nayef beskriver det som lidt af et detektivarbejde at løse de udfordringer, kunderne kan have. Der kan være mange forskellige fejlkilder, procedurer og processer på spil.

Derfor udnytter Nayef også jævnligt den flade struktur i cBrain til at finde løsninger på tværs af organisationen, som kan bruges til at hjælpe kunderne. Men det er ikke kun i forhold til at finde løsninger på opgaver, at han sætter pris på den flade organisation i cBrain.

”Strukturen og den nemme adgang til ledere gør, at man kan få sine idéer hurtigt på bordet og dermed gøre en forskel. Så det er vigtigt, at hele cBrain sidder i ét stort lokale uden en eneste væg imellem os.”

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log In
Enter Member Area
Min Profil Log Out