Sentry Page Protection

F2 Møder

F2 Møder faciliterer hele mødeprocessen fra udarbejdelse af dagsorden til administration af mødemateriale og udsendelse af mødereferat. F2 Møder letter dermed sags- og dokumenthåndteringen omkring møder.

Der er to slags møder i F2: “Strukturerede møder” og “ad hoc-møder”. Manualerne fokuserer på de strukturerede møder.

Der er fire roller knyttet til de strukturerede møder i F2 Møder:

  • Mødeplanlægger, som planlægger mødet og sikrer, at alt relevant mødemateriale bliver lagt på mødet, så det er tilgængeligt for mødedeltagere og interessenter. Mødeplanlæggere afgør hvilke dagsordenpunkter, der skal medtages samt rækkefølgen af punkterne.

  • Sagsbehandler (også kaldet Fagsagsredaktør), som er en person, der leverer materiale til de enkelte dagsordenpunkter på et givent møde.

  • Mødedeltager, som har adgang til mødematerialet via F2 Møder-modulet og via synkronisering til sin iPad.

  • Interessenter, som er personer, der sættes på et givent møde af mødeplanlæggeren, primært til orienteringsbrug. De har samme adgang til mødematerialet som mødedeltagere og kan også synkronisere materialet til deres iPad.

Det er vigtigt at pointere, at en person kan varetage flere roller i F2 Møder. Ligeledes kan flere personer varetage den samme rolle.  

Nedenfor finder du brugermanualer til de tre nyeste versioner af F2 Møder.

  • Manualer markeret med * er endnu ikke publiceret. Manualen til den seneste version kan benyttes.

  • Manualer markeret med x eksisterer ikke.


Danske manualer

F2 Møder - Brugermanual


Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area