Peter er både kundernes og cBrains livline

Som chef for Technical Services & Support er der ikke noget vigtigere end god service og et godt teknisk team

I Tecnical Services & Support nyder Peter det privilegium dels at arbejde tæt sammen med alle afdelinger i cBrain, men også selv at være leder for en afdeling med både teknikere og supportere. Samtidig, måske vigtigst af alt, er han kundernes mand. Technical Services & Support tager sig af alt lige fra installation til idriftsættelse hos kunderne og hjælper hvis noget ikke fungerer, når en løsning er i drift. Teamet er også med, når kunderne skal opgradere til en ny version.

”I cBrain prøver jeg noget, jeg ikke har prøvet før. Da vores udviklere selv sidder i huset, kan man rent faktisk gå til den helt konkrete udvikler, der har stået for udviklingsopgaven, hvis der er noget i softwaren, man ikke forstår” fortæller Peter begejstret.

Netop det at udviklerne sidder i huset, har man udnyttet i cBrain. Technical Services & Support har sammen med udviklingsafdelingen oprettet et Technical University, hvor nyansatte i Technical Services & Support kommer på skolebænken hver formiddag. Her får man undervisning i de mere tekniske aspekter af jobbet og får dermed styrket sin faglighed.

”Det er et teknisk tungt miljø til tider og man skal tænde på at blive udfordret. Samtidig er der altid hjælp at hente hos kollegerne” understreger Peter, der netop fremhæver de søde kolleger som en af de bedste ting ved at være i cBrain:

”Alle er søde. Her flyder med humor og intelligens og selv får jeg rigtig meget god sparring af direktionen, der lytter til mig.”

Udover at være tæt på udviklerne arbejder Technical Service & Support selvfølgelig også tæt sammen med cBrains Consulting arm. Når kunderne har problemer koordineres det lynhurtigt med Consulting og det er også her, man arbejder sammen med en Projektleder i forbindelse med både nye og eksisterende kunder.

Peter selv er ny i jobbet og glæder sig over at være med til at bygge en ny afdeling op. Det er det, han er bedst til: At lede og opbygge en organisation, samtidig med han har over tyve års teknisk erfaring. At Peter lige netop landede hos cBrain, har han et klokkeklart svar på:

”For mig var det vigtigt at arbejde et sted med en stærk vision. Et sted hvor man ved, hvad man vil. Det er meget mere spændende at ville digitalisere bureaukratiet end at arbejde for en virksomhed, der eksempelvis producerer leverpostej. Her gør vi reelt set noget for samfundet. At vi internt i cBrain har så stor omsorg for hinanden er blot et plus.”

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out