2. level IT-supporter til cBrains applikations- og driftssupport


”Du finder ikke et job med højere faglighed og mere kompetente kolleger, der er mere end villige til at lære fra sig. Du kommer virkelig til at udvikle dig selv og dine tekniske kompetencer. Og så er du hjertet af det, vi laver,” fortæller din nye kollega Gitte.

En ny måde at levere CRM- og fagsystemer på

Det er ikke uden grund, at vi bliver kaldt for The Process Company. For vores standardsoftware F2 og M4 repræsenterer en innovativ tilgang til digitalisering af offentlige myndigheder, fagforeninger og andre typer af medlemsorganisationer. Mere end halvdelen af departementerne i de danske ministerier bruger i dag F2, herunder Statsministeriet og Udenrigsministeriet. 

”Vores produkter er under konstant udvikling. Vi arbejder målrettet med digitalisering af den offentlige sektor og organisationsmarkedet og giver vores kunder stærke værktøjer, så de dels kan levere en rigtig god service til borgere og medlemmer, dels kan optimere deres processer løbende. Så trigger det dig, at ’change how government works’, vil vi rigtig gerne have dig med på holdet”, siger Gitte. 

 

Tag teten som IT-supporter

Produkterne fokuserer på digitalisering af arbejdsprocesser, så medarbejdere oplever en høj grad af automatisering og effektivisering. Produkterne består af standardmoduler, der understøtter væg-til-væg digitalisering af arbejdsprocesser på PC, web, tablet og mobil.

Du får sammen med kollegaer til opgave at:

  • Visitere incidents fra kunder modtaget pr. tlf. eller via vores helpdesk system
  • Foretage intern support til kollegaer
  • Yde teknisk support – konfiguration, sql scripts, filrettelser m.m.
  • Foretage opkobling til kunders servere for nærmere undersøgelse og løsning af incidents
  • Foretage daglig opfølgning på eksisterende incidents
  • Deltage i vores driftsvagt (rotationsordning – i tæt samarbejde med udvikling, forretningskonsulenter og teknikere)
  • Agere som incident manager på kritiske driftsfejl
  • Deltage i statusmøder med kunder
  • Undervise kunder i indrapportering af incidents via vores helpdesk system
  • Tilegne dig viden om nye produkter (både cBrain produkter, men også 3. partsprodukter (adobe, Microsoft m.fl)
  • Bidrage til viden database
  • Udarbejde korte brugervejledninger til funktionalitet

 

Er du klar til at tage over på supporten og sikre, at den kører?

Succes i jobbet som IT-Supporter hos cBrain kræver, at du er teknisk dygtig, og at du er omstillingsparat og forstår vigtigheden af altid at have et godt og professionelt forhold til kunderne.

Vi forestiller os, at du:

  • Gerne har solid erfaring med support arbejde både skriftligt og telefonisk
  • Er god til at sætte dig ind i en software applikation og forstå brugerens arbejdsgange
  • Kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger uden at miste overblikket
  • Kan dokumentere og lave gode vejledninger
  • Har kvalitet i dit arbejde og altid leverer som aftalt
  • Er struktureret, kan skabe overblik og holde flere bolde i luften samtidig
  • Har et godt kendskab til Microsoft server platform
  • Kan kommunikere problemfrit både på dansk og engelsk

Har du erfaring og kendskab med sags/dokument- og CRM-systemer - herunder F2 eller M4 - er det en fordel, men ingen betingelse.

 

Technical Services & Support – din nye afdeling
Dit team består af 10 dygtige tekniske profiler, der går op i, at det skal være udfordrende, rart og sjovt at gå på arbejde. Vi lægger meget vægt på det sociale og medmenneskelige, og du kommer til at arbejde i et uformelt miljø med videndeling og samarbejde på tværs af afdelinger samt plads til forskelligheder og ikke mindst stolthed over det, vi laver.

Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed
Vi sørger selvfølgelig for et grundigt introduktionsforløb, og at du får en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil eller bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget femte, så er der masser af plads til det.

 

Er du klar til en udfordrende rejse sammen med os?

  • Du kan være nyuddannet IT-Supporter, datamatiker eller tilsvarende, og du har opnået gode karakterer gennem din studietid samt bevist, at du virkelig kan dit stof. Du kan også have nogle års erfaring fra en stilling med support af Microsoft SQL-databaser og serverinfrastruktur.
  • Det er en klar fordel, hvis du har erfaring eller kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Internet Information Services, Task Scheduler, Group Policies, DNS, NTFS & SSL-certifikater.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau.

Som person har du god indlevelsesevne og almindelig omtanke for andre mennesker. Du er god til at skabe relationer internt og med vores kunder, og du vægter nysgerrighed og samarbejde højt. Dertil er du indstillet på at lære nyt fra dag et.  

”Selvom dit tekniske fundament er i orden, og du kan dit kram, skal du stadig have lyst til at lære nyt og udvikle dig – det er vigtigt, for du skal vinde respekt via din faglighed. Og så skal du kunne navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne. Og så skal du egentlig bare have lyst til at samarbejde og deltage i vores sociale arrangementer. Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det her hos os,” slutter Gitte, der ser frem til at tage godt imod dig.

Interesseret?


Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på 4058 1516.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du være med til at ændre måden det offentlige arbejder på?

cBrain udvikler og leverer applikationer, som kunder betragter som et produktionssystem, der skal fungere 24/7. Hele organisationen er typisk brugere inklusive ledelsen, og det stiller store krav til drift setup og servicering af brugere. Vores tekniske miljøer er alle baseret på Microsoft-teknologier samt teknologier til understøttelse af mobile devices som Apple og Android, ligesom vi arbejder med automatisering af vores processer ved anvendelse af de nyeste teknologier. Du kan møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her. Gå også gerne ind på vores hjemmeside www.cbrain.dk og læs mere.

 

 

 

 

 

 

 

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out