Incident manager

”Du finder ikke et job med højere faglighed og mere kompetente kolleger, der er mere end villige til at lære fra sig. Du kommer virkelig til at udvikle dig selv og dine tekniske kompetencer. Og så er du hjertet af det, vi laver,” fortæller din nye kollega Gitte.

  • Ønsker du at arbejde i en dynamisk software virksomhed, hvor dit arbejde er rettet mod at betjene vores kunder på bedste vis?

  • Er du super god til at følge op og meget struktureret, så du kan se dig selv i en rolle som incident manager i forhold til cBrains kerneapplikationer?

  • Er du god til at kommunikere, såvel skriftligt som mundtligt?

  • Har du flair for IT-teknik, så du kan tale IT-teknik både med vores kunders IT-medarbejdere og cBrains udviklere, konsulenter samt drifts- og supportmedarbejdere?

 Et kort indblik i din nye uge

Som incident manager sikrer du fremdrift og god kommunikation til vores kunder på højprioritets Incidents vedrørende cBrains applikationer. Incidents kan rumme problemstillinger, hvor der af og til skal bidrages både fra vores udviklere, konsulenter og IT-driftsmedarbejdere. Tilsvarende kan der være behov for dialog med kundens superbrugere, administratorer, IT-medarbejdere og kundens driftsleverandør. Derfor er der behov for, at du hurtigt og kompetent sikrer:

  • At incidents er velkvalificerede, med udførlig beskrivelse

  • At rette interne eller eksterne ressource sættes til at arbejde på det

  • God løbende kommunikation til kunden og involverede i cBrain om status og fremdrift, samt evt. rekvirering af ekstra oplysninger og handlinger

  • Løbende opfølgning på, at der arbejdes effektivt af de rette ressourcer, således at der er fremdrift

Vi forventer ikke at du mestrer teknikken omkring vores applikation fra start. Men det er vigtigt, at du har erfaring og interesserer dig for IT-teknik og har flair for hurtigt at sætte dig ind i tekniske og brugerorienterede incidents.

 Technical Services & Support – din nye afdeling

Dit team består af 10 dygtige tekniske profiler, der går op i, at det skal være udfordrende, rart og sjovt at gå på arbejde. Vi lægger meget vægt på det sociale og medmenneskelige, og du kommer til at arbejde i et uformelt miljø med videndeling og samarbejde på tværs af afdelinger samt plads til forskelligheder og ikke mindst stolthed over det, vi laver.

 Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed

Vi sørger selvfølgelig for et grundigt introduktionsforløb, og at du får en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil eller bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget femte, så er der masser af plads til det.

 Er du klar til en udfordrende rejse sammen med os?

  • Du har erfaring fra en stilling som incident manager eller system administrator og er klar til nye udfordringer.

  • Du kan være uddannet som IT-supporter, datafagtekniker, datamatiker eller tilsvarende, og du har opnået gode karakterer gennem din studietid samt bevist, at du virkelig kan dit stof.

  • Det er en klar fordel, hvis du har erfaring eller kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Internet Information Services, Task Scheduler, Group Policies, DNS, NTFS & SSL-certifikater, Microsoft SQL.

  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau. Hvis du også kan tysk, vil det være en fordel.

 Som person har du god indlevelsesevne, empati og almindelig omtanke for andre mennesker. Du er god til at skabe relationer internt og med vores kunder, og du vægter nysgerrighed og samarbejde højt. Dertil er du indstillet på at lære nyt fra dag et. 

 ”Selvom dit tekniske fundament er i orden, og du kan dit kram, skal du stadig have lyst til at lære nyt og udvikle dig – det er vigtigt, for du skal vinde respekt via din faglighed. Og så skal du kunne navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne. Og så skal du egentlig bare have lyst til at samarbejde og deltage i vores sociale arrangementer. Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det her hos os,” slutter Gitte, der ser frem til at tage godt imod dig.

 Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på 4058 1516.

 Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 Vil du være med til at ændre måden det offentlige arbejder på?

cBrain udvikler og leverer applikationer, som kunder betragter som et produktionssystem, der skal fungere 24/7. Hele organisationen er typisk brugere inklusive ledelsen, og det stiller store krav til driftsetup og servicering af brugere. Vores tekniske miljøer er alle baseret på Microsoft-teknologier samt teknologier til understøttelse af mobile devices som Apple og Android, ligesom vi arbejder med automatisering af vores processer ved anvendelse af de nyeste teknologier. Du kan møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her.

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out