It-proceskonsulenter til effektivisering af fagprocesser

 

Vil du arbejde agilt med optimering og effektivisering af fagprocesser i den offentlige sektor, med udgangspunkt i cBrains prisvindende standardsoftware og vores unikke metodiske tilgang til ”Den Gode Leverance”? Så er du måske vores nye kollega i F2 Consulting.

 

cBrain udvikler standardsoftwaren F2, som er designet til at understøtte en fuld digitalisering af arbejdet hos offentlige myndigheder. Over 20 styrelser, herunder Statsforvaltningen og SKAT, og mere end halvdelen af departementerne i de danske ministerier, herunder Statsministeriet og Udenrigsministeriet, bruger i dag F2. Og vi er godt i gang med at implementere det i mange andre styrelser og offentlige institutioner. Hertil kommer kunder i Tyskland, England og USA.

 

Du bliver ansat i F2 Consulting, i teamet ”Solution Delivery”. Her vil du sammen med dine proceskonsulent-kolleger analysere kundernes behov, konfigurere og implementere selvbetjeningsløsninger og fagprocesser samt varetage den løbende vedligeholdelse. cBrains proceskonsulenter arbejder tæt sammen med kunden fra start til slut. Med udgangspunkt i vores innovative metode, der er designet til effektive digitaliseringsprojekter baseret på cBrain F2, demonstrerer vi løbende evnen til at levere særdeles komplekse fagprocesser på meget kort tid og med stor effekt for kunderne. Ofte på områder, som har mediernes bevågenhed.

 

Vi forventer ikke, at du i forvejen er ekspert i F2, men det er vigtigt for os, at du har erfaring med - og lyst til - at sætte dig dybt ind i softwareløsninger og at lære at opsætte og bringe disse løsninger i drift hos en kunde. Succes i stillingen forudsætter, at du kan samarbejde med vores kunder, forstå kundens arbejdsgange og omsætte disse til effektive softwareløsninger i intense, agile konfigurationsforløb.

 

Om jobbet

Som proceskonsulent arbejder du ofte på flere forskellige projekter ad gangen. Du konfigurerer kundernes arbejdsgange og selvbetjeningsløsninger i xml, scripting, html, css og lignende teknologier, så du kan levere komplette fagsystemer, tilpasset kundens specifikke behov, uden at kode. Du bruger en stor del af din tid med kunderne, enten ansigt til ansigt eller online. Du er med i hele leveranceprocessen fra de indledende workshops, hvor du er med til at udfordre kunderne på deres behov, konfiguration af løsningen undervejs og frem til kundetest og den endelige idriftsættelse.

 

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Afholdelse af og opfølgning på workshops til afdækning af kundens behov og arbejdsgange.

  • Modellering og design af den optimale løsning (eller dele heraf), der løser kundens forretningsbehov, herunder løbende dialog med kunden.

  • Konfiguration, afholdelse af kundebriefings, pakning og deployment af løsningerne under stringent metodisk kontrol, kildetekststyring mv.

  • Dokumentation af løsningerne.

  • Assistance til kundens idriftsættelse, herunder undervisning og forankring.

 

Vi arbejder i projektgrupper af varierende størrelser, og sætter en ære i at levere løsninger i høj kvalitet og at overholde budget og deadline.

 

Din profil

Vi lægger vægt på, at du helt naturligt følger vores metode for ”Den Gode Leverance”, som du bliver uddannet i og du skal i det daglige kunne mestre både rutineopgaver og projektleverancer. Vi samarbejder om løsningerne, og derfor er det væsentligt, at du kan forholde dig konstruktivt til at tage og give kritik. Vi søger kandidater, der …

  • er stærke analytisk og har en meget struktureret og metodisk tilgang til opgaveløsning.

  • evner selvstændigt at styre egne opgaver og projekter.

  • ønsker at tage ansvar og har lysten til at levere software af høj kvalitet.

  • har modet til at udfordre kundens eksisterende praksis, være vedholdende og prøve ting af.

  • har gode samarbejdsevner samt viljen til at arbejde proaktivt og selvstændigt.

 

Vi forventer, at du har en kandidatgrad inden for informationsteknologi eller -videnskab, softwareudvikling eller en anden it-relateret uddannelse, som har givet dig en stærk teknologisk baggrund samt proces- og forretningsforståelse. Vi har brug for såvel nyuddannede som erfarne konsulenter, der ønsker at arbejde med såvel kundernes forretningsbehov som den tekniske konfiguration af de gode it-løsninger.

 

Vi tilbyder

Vi tilbyder en stilling, hvor du, efter et grundigt introduktionsforløb til vores software og processer, hurtigt vil kunne opleve en stejl læringskurve og dermed mulighed for at kunne udvikle dig, såvel fagligt som ansvarsmæssigt. cBrain er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone præget af videndeling og samarbejde på tværs af afdelinger.

 

Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Hvad enten du er til brætspil eller bordfodbold, vinsmagning, vinterbadning eller noget femte, så er der rum til det. Vi har også kantine-, frugt- og massageordning. Løn efter kvalifikationer.

 

Om cBrain
cBrain er et ambitiøst dansk softwarehus, der hjælper med at skabe målbare effektiviseringsgevinster gennem digitalisering af forretnings- og vidensprocesser til kunder inden for både stat, kommune, private virksomheder og organisationer. Det betyder, at vi ofte kan inspirere med utraditionelle løsninger ved at anvende ideer på tværs af traditionelle anvendelsesområder.

 

cBrain har til huse på Dampfærgevej 30 i København med udsigt over Øresund tæt på både Østerport og Nordhavn Station.  cBrain er noteret på Nasdaq-OMX i København. Få mere at vide om cBrain og cBrains produkter på cBrain.dk.

 

Kontakt og information

Send din ansøgning og cv til job@cbrain.com. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chefkonsulent Tilde Emilie Andersen på tlf. 3025 0684.

 

Ansættelsesproces

Vi indkalder til samtaler og ansætter løbende, idet vi oplever en god tilgang af nye kunder og opgaver i såvel Danmark som udlandet. Der er således også muligheder for at arbejde på internationale projekter. Tiltrædelse er hurtigst muligt.

 

Vi ringer de bedste kandidater op til en kort, indledende samtale over telefonen. På denne baggrund udvælges kandidater til 1. samtale, der involverer forberedelse og præsentation af en case. Til 2. samtale indgår en præferencetest, der udfyldes på forhånd.

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out