IT-supporter til cBrains applikations- og driftssupport

Til vores Technical Services & Support afdeling søger vi en erfaren supporter, som kan hjælpe os med vores kunders F2-installationer.

”Er du en erfaren IT-Supporter, som gerne vil være en del af et professionelt team med 3 kollegaer som supporterer og hjælper vores kunder med deres F2-løsninger, så er det dig vi leder efter”, siger Chef for Technical Services & Support Peter Kristensen.

En ny måde at levere CRM- og fagsystemer på

Det er ikke uden grund, at vi bliver kaldt for The Process Company. For vores standardsoftware F2 og M4 repræsenterer en innovativ tilgang til digitaliseringen af det offentlige, fagforeninger og andre typer af medlemsorganisationer. Mere end halvdelen af departementerne i de danske ministerier bruger i dag F2, herunder Statsministeriet og Udenrigsministeriet.

”Vores produkter er under konstant udvikling. Vi arbejder målrettet med digitalisering af den offentlige sektor og organisationsmarkedet og giver vores kunder stærke værktøjer, så de dels kan levere en rigtig god service til borgere og medlemmer, dels kan optimere deres processer løbende. Så trigger det dig, at ’change how government works’, vil vi rigtig gerne have dig med på holdet”, siger Peter.

Tag teten som IT-supporter

F2 er et samlet produktionssystem for vidensmedarbejdere i den offentlige sektor. F2 består af standardmoduler, der understøtter væg-til-væg digitalisering af arbejdsprocesser på PC, web, tablet og mobil.

Du får sammen med 3 support kollegaer til opgave at:

  • Visitere incidents fra kunder modtaget pr. tlf. eller via vores helpdesk system
  • Foretage intern support til kollegaer
  • Yde teknisk support – konfiguration af F2, sql scripts, filrettelser m.m.
  • Foretage opkobling til kunders servere for nærmere undersøgelse og løsning af incident
  • Foretage daglig opfølgning på eksisterende incidents
  • Deltage i vores driftsvagt (rotationsordning – i tæt samarbejde med udvikling, forretningskonsulenter og teknikere)
  • Agere som incident manager på kritiske driftsfejl
  • Deltage i statusmøder med kunder
  • Undervise kunder i indrapportering af incidents via vores helpdesk system
  • Tilegne dig viden om nye produkter (både cBrain produkter, men også 3. partsprodukter (adobe, Microsoft m.fl)
  • Bidrage til knowledge database
  • Udarbejde korte brugervejledninger til funktionalitet

Er du klar til at tage over på supporten og sikre, at den kører?

Succes i jobbet som IT-Supporter hos cBrain kræver at du er dygtig til teknik og at du er omstillingsparat og forstår vigtigheden af altid at have et godt og professionelt forhold til kunderne.

Vi forestiller os, at du:

  • Har solid erfaring i support både skriftligt og telefonisk.
  • Er god til at sætte dig ind i en applikation og forstå brugerens arbejdsgang.
  • Kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger uden at miste overblikket.
  • Kan dokumentere og lave vejledninger.
  • Har kvalitet i dit arbejde og altid leverer som aftalt.
  • Er struktureret, kan skabe overblik og holde flere bolde i luften samtidig.
  • Har et godt kendskab til Microsoft server platform.
  • Kan kommunikere problemfrit både på dansk og engelsk.

Har du erfaring og kendskab med sags/dokument- og CRM-systemer er det en fordel, men ingen betingelse.

cBrains organisation er uformel med et højt fagligt niveau. Det kræver, at du arbejder selvstændigt og leverer en høj kvalitet. Du skal kunne trives i et miljø, hvor løsningen ikke nødvendigvis er givet på forhånd.

For den rette byder stillingen som IT-Supporter hos cBrain på udviklingsmuligheder både internt i Technical Services & Support som konsulent, men også som projektleder for vores implementeringsprojekter.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på pkr@cbrain.com eller ringe på 4058 1516.

Du kan også møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her.  Vi har kontor i Nordhavnen i København med vand på 3 sider.

Send din ansøgning, CV, relevant dokumentation for eksaminer og andre kvalifikationer allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out