Teamleder til cBrains IT-applikations- og driftssupport

Har du mod på som teamleder at tilrettelægge arbejdet, så vores IT-applikations- og driftssupport er velfungerende og kundevenlig? Vil du som incident manager følge op på, at driftskritiske problemer løses hurtigt og effektivt?

”Er du en erfaren IT-Supporter, som gerne vil være teamleder for et professionelt team med 3 kollegaer som supporterer og hjælper vores kunder med deres F2-løsninger, så er det dig vi leder efter”, siger Chef for Technical Services & Support, Peter Kristensen.
 

En ny måde at levere CRM- og fagsystemer på

Det er ikke uden grund, at vi bliver kaldt for The Process Company. For vores standardsoftware F2 og M4 repræsenterer en innovativ tilgang til digitaliseringen af det offentlige, fagforeninger og andre typer af medlemsorganisationer. Mere end halvdelen af departementerne i de danske ministerier bruger i dag F2, herunder Statsministeriet og Udenrigsministeriet.

”Vores produkter er under konstant udvikling. Vi arbejder målrettet med digitalisering af den offentlige sektor og organisationsmarkedet og giver vores kunder stærke værktøjer, så de dels kan levere en rigtig god service til borgere og medlemmer, dels kan optimere deres processer løbende. Så trigger det dig, at ’change how government works’, vil vi rigtig gerne have dig med på holdet”, siger Peter.
 

Tag teten som teamleder for IT-applikations- og drft-support

Technical Services & Support søger en teamleder til IT-applikations- og driftssupport. Gruppen hjælper vores kunder med at sikre en optimal og sikker driftssituation i en infrastruktur som anvendes 24/7 i højt performende omgivelser. Vi arbejder med Microsoft teknologier og lancerer løbende nye teknisk funderede produkter, for at opnå større sikkerhed og performanceoptimeret driftsplatform.

Du får sammen med 3 support kollegaer til opgave at:

  • Visitere incidents fra kunder modtaget pr. tlf. eller via vores helpdesk system
  • Foretage intern support til kollegaer
  • Yde teknisk support – konfiguration af F2, sql scripts, filrettelser m.m.
  • Foretage opkobling til kunders servere for nærmere undersøgelse og løsning af incident
  • Foretage daglig opfølgning på eksisterende incidents
  • Deltage i vores driftsvagt (rotationsordning – i tæt samarbejde med udvikling, forretningskonsulenter og teknikere)
  • Agere som incident manager på kritiske driftsfejl
  • Deltage i statusmøder med kunder
  • Undervise kunder i indrapportering af incidents via vores helpdesk system
  • Tilegne dig viden om nye produkter (både cBrain produkter, men også 3. partsprodukter (adobe, Microsoft m.fl)
  • Bidrage til knowledge database
  • Udarbejde korte brugervejledninger til funktionalitet
     

Er du klar til at tage over på supporten og sikre, at den kører?

Som teamleder vil det være dit ansvar at sikre, at vores 1. level support og incident management giver vores kunder en god service oplevelse. Det sikrer du i samspil med vores IT Operations Manager ved at:

  • Coache medarbejderne i kundevenlig support
  • Sørge for løbende videreuddannelse af medarbejderne, så de kan løse deres opgaver korrekt og effektivt
  • Lave god arbejdstilrettelæggelse med deraf høj produktivitet
  • Opbygge gode relationer til vores kunder og øvrige afdelinger i cBrain
  • Sørge for god kommunikation til kunderne, herunder som incident manager i forbindelse med kritiske driftsfejl

Det varierer meget, hvor meget af din tid, du skal bruge på teamlead opgaver og du kan regne med, at hovedparten af din tid bliver brugt i rollen som IT-Supporter.

Ligesom for vores øvrige supportere er det vigtigt at du:

  • Har solid erfaring i teknisk support både skriftligt og telefonisk.
  • Er god til at sætte dig ind i en applikationer og forstå brugerens arbejdsgang.
  • Kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger uden at miste overblikket.
  • Kan dokumentere dit arbejde og lave vejledninger.
  • Har kvalitet i dit arbejde og altid leverer som aftalt.
  • Har et godt kendskab til Microsoft server platform.
  • Kan kommunikere problemfrit både på dansk og engelsk.

cBrains organisation er uformel med et højt fagligt niveau. Det kræver, at du arbejder selvstændigt og leverer en høj kvalitet. Du skal kunne trives i et miljø, hvor løsningen ikke nødvendigvis er givet på forhånd.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på pkr@cbrain.com eller ringe på 4058 1516.

Du kan også møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her. Vi har kontor i Nordhavnen i København med vand på 3 sider.

Send din ansøgning, CV, relevant dokumentation for eksaminer og andre kvalifikationer allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out