Tekniske profiler til SQL, ny-installation og serverdrift

”Du finder ikke et job med højere faglighed og mere kompetente kolleger, der er mere end villige til at lære fra sig. Du kommer virkelig til at udvikle dig selv og dine tekniske kompetencer. Og så er du hjertet af det vi laver,” fortæller din nye kollega og konsulent, Jørgen.

  • Kan du se dig selv i en rolle som både udførende tekniker og rådgiver, og vil du være en del af en yderst succesfuld virksomhed i vækst, med alle de udviklingsmuligheder det giver dig i fremtiden?

  • Vil du arbejde med Microsoft SQL, serverinstallation og –drift i komplekse omgivelser og i tæt samspil med vores kunder og dygtige udviklere i et unikt softwarehus med meget høj faglighed?

Som vores nye medarbejder får du i samarbejde med dine kolleger ansvar for drift og implementering af vores kerneapplikationer hos vores kunder. Det gælder de daglige ad hoc-opgaver, men også projektarbejde, rådgivning samt optimering af egne interne processer, så de hele tiden er optimeret i forhold til kunder, opgaver og nye teknologier.

Et kort indblik i din nye uge
De praktiske opgaver består typisk af drift og administration af MS SQL-databaser, ny-installationer, opsætning af integrationer, opgraderinger, 2nd level support og håndtering af fejlmeddelelser i samarbejde med udviklings- og konsulentafdelingerne. Cirka en gang om ugen skal du være indstillet på at være til rådighed uden for normal arbejdstid.

”Det er en nøglerolle, hvor du sikrer høj performance og stabil drift af vores applikationer,” fortæller Jørgen.

Technical Services & Support – din nye afdeling
Dit team består af 10 dygtige tekniske profiler, der går op i, at det skal være udfordrende, rart og sjovt at gå på arbejde. Vi lægger meget vægt på det sociale og medmenneskelige, og du kommer til at arbejde i et uformelt miljø med videndeling og samarbejde på tværs af afdelinger samt plads til forskelligheder og ikke mindst stolthed over det, vi laver.

Et gennemført on-boarding-forløb i en social virksomhed
Vi sørger selvfølgelig for et grundigt introduktionsforløb, og at du får en stejl læringskurve via cBrain University, cBrain Beginners Club, mentorordning og sidemandsoplæring. Vi lægger vægt på, at vi har det godt med hinanden, og derfor er miljøet også præget af sociale arrangementer. Så hvad enten du er til brætspil eller bordfodbold, vinsmagning, yoga, fester, løb, vinterbadning eller noget femte, så er der masser af plads til det.

 

Er du klar til en udfordrende rejse sammen med os?

  • Du kan være nyuddannet IT-supporter, datafagtekniker, datamatiker eller tilsvarende, og du har opnået gode karakterer gennem din studietid samt bevist, at du virkelig kan dit stof. Du kan også have nogle års erfaring fra en stilling med drift af Microsoft SQL-databaser og serverinfrastruktur.

  • Det er en klar fordel, hvis du har erfaring eller kendskab til en eller flere af følgende teknologier: Internet Information Services, Task Scheduler, Group Policies, DNS, NTFS & SSL-certifikater.

  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på højt niveau.

Som person har du god indlevelsesevne og almindelig omtanke for andre mennesker. Du er god til at skabe relationer internt og med vores kunder, og du vægter nysgerrighed og samarbejde højt. Dertil er du indstillet på at lære nyt fra dag et.  

”Selvom dit tekniske fundament er i orden, og du kan dit kram, skal du stadig have lyst til at lære nyt og udvikle dig – det er vigtigt, for du skal vinde respekt via din faglighed. Og så skal du kunne navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne. Og så skal du egentlig bare have lyst til at samarbejde og deltage i vores sociale arrangementer. Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det her hos os,” slutter Jørgen, der ser frem til at tage godt imod dig.

 

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på 4058 1516.

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vil du være med til at ændre måden det offentlige arbejder på?
cBrain udvikler og leverer applikationer, som kunder betragter som et produktionssystem, der skal fungere 24/7. Hele organisationen er typisk brugere inklusive ledelsen, og det stiller store krav til driftsetup og servicering af brugere. Vores tekniske miljøer er alle baseret på Microsoft-teknologier samt teknologier til understøttelse af mobile devices som Apple og Android, ligesom vi arbejder med automatisering af vores processer ved anvendelse af de nyeste teknologier. Du kan møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her. Gå også gerne ind på vores hjemmeside www.cbrain.dk og læs mere.

 

 

 

 

 

 

 

Kundeportal
Welcome, (First Name)!

Glemt kode? Vis kode
Log Ind
Enter Member Area
Min Profil Log Out