Effektiv dannelse af aktindsigtsrapporter
Avancerede muligheder i F2 for smartere og hurtigere rapportering
Om F2 Aktindsigt og ‘F2 Aktindsigt, Avanceret’
Med cBrains moduler, F2 Aktindsigt og F2 Aktindsigt, Avanceret, får offentlige myndigheder gode værktøjer til effektiv udarbejdelse af aktindsigtsrapporter. Disse moduler gør det muligt at håndtere hele processen, fra modtagelse af anmodning til færdiggørelse af rapporten. Funktionaliteten inkluderer udvælgelse af relevante akter og dokumenter samt generering af en fuldstændig aktindsigtsrapport. F2 Aktindsigt, Avanceret går skridtet videre ved at tilbyde fleksible tilpasningsmuligheder for rapporternes indhold og detaljeringsniveau, samt mulighed for at kommentere på og dokumentere udeladte oplysninger og begrunde undtagelserne.
Direkte anonymisering i F2 for en nem og sikker proces
Nu introducerer vi en ny dimension af effektivitet til F2 Aktindsigt, Avanceret-modulet med Cleardox-integrationen i F2, der gør anonymisering af dokumenter i aktindsigtssager både nem og sikker.
Med denne innovative integration slipper du for besværet med at skulle eksportere dokumenter fra F2 og gemme dem lokalt, da anonymiseringen foregår direkte i F2. Med færre klik kan du åbne dine dokumenter i F2 og lade Cleardox komme med automatiske forslag til anonymisering af personoplysninger og andre fortrolige data. På den måde undgår du manuel behandling, så du kan fokusere på at verificere anonymiseringsforslagene i stedet for at starte fra bunden. Dette sparer tid og øger kvaliteten i behandlingen af aktindsigtssager.
Cleardox’ anonymiseringssoftware er fuldt integreret i F2-platformen, hvilket gør det muligt at anvende anonymiseringsværktøjet direkte der, hvor dataene ligger. Derfor kan sagsbehandlerne arbejde mere effektivt og spare tid i deres aktindssigtssager ved hjælp af dette avancerede værktøj uden at gå på kompromis med datasikkerheden.
Med F2 Aktindsigt, avanceret og Cleardox-integrationen får du en komplet end-to-end løsning, hvor du er garanteret hurtig, brugervenlig og sikker dokumenthåndtering, der gør dit arbejde mere effektivt og din hverdag lettere.
Overgang fra papirbaseret til digital proces med en smartere aktindsigt-løsning
Løsningen er udviklet i tæt samarbejde med Cleardox og Miljøstyrelsen, som har været afgørende for, at den opfylder de høje krav til funktionalitet og sikkerhed. Den er designet til at understøtte hele arbejdsgangen fra modtagelse af anmodning om aktindsigt til udarbejdelsen af den endelige rapport.
Miljøstyrelsen har allerede mærket fordelene. Mads Kragh Bruun fra Miljøstyrelsen forklarer, at tidligere omfattede deres fremgangsmåde udskrivning og manuel overstregning af data. Nu med integrationen af Cleardox i F2 er sikkerhed og brugervenlighed, som ellers ofte er hinandens modsætninger, forenet. Det er nu sikrere at anvende Cleardox’ anonymiseringsværktøj, da brugeren ikke selv skal eksportere dokumenter fra F2 og gemme det lokalt. Samtidig er brugervenligheden forbedret, da det sparer en hel del klik for brugeren. Med den nye løsning kan Miljøstyrelsen nu gennemføre anonymiseringen betydeligt hurtigere, hvilket har været en kæmpe fordel, især når de håndterer et stort antal aktindsigtssager hvert år.