Marketing Project Manager (barselsvikar – 12 mdr.)

Vær med til at drive effektfulde marketingindsatser hos cBrain

Er du en struktureret og initiativrig marketingprofil med stærke projektledelsesevner og et kommercielt mindset? Brænder du for at skabe målrettede marketingaktiviteter – fra idé til eksekvering – der styrker vores brand og skaber synlige resultater for forretningen? Så er det måske dig, vi søger som Marketing Project Manager (barselsvikar) i vores Marketingteam hos cBrain.

Bliv en del af en fagligt stærk og social virksomhed i vækst

Hos cBrain er vi i gang med at revolutionere den offentlige sektor med Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, som gør det muligt for regeringer at digitalisere hurtigere og bedre. Vi er børsnoterede, har et stærkt fundament i Danmark og vækster hurtigt på tværs af 10+ internationale markeder.
Vi har brug for en dygtig og engageret Marketing Project Manager (barselsvikar), der kan være med til at skabe og drive markedsføring, der styrker vores brand og understøtter vores vækst.

Om rollen

Som Marketing Project Manager i vores Marketing & Presales-afdeling får du en central rolle i at planlægge og drive marketingkampagner, projekter og events, der skaber synlig effekt og værdi for forretningen. Du er med hele vejen – fra idéudvikling og brief til eksekvering og evaluering – og sikrer, at vores indsatser er målrettede, on-brand og udført med høj kvalitet.

Rollen er perfekt til dig, der er struktureret, detaljeorienteret og trives i et miljø med højt tempo og mange kontaktflader. Du formår både at tænke strategisk og være hands-on, når kampagnen skal i mål.

Dine opgaver bliver bl.a. at:

  • Planlægge, eksekvere og koordinere marketingkampagner og -projekter på tværs af online- og offlinekanaler – i samarbejde med både interne og eksterne stakeholders, herunder vores engagement teams i 10+ internationale markeder.

  • Sikre en effektiv eksekvering af marketingaktiviteter, herunder styring af tidsplaner, budgetter og forventningsafstemning med stakeholders.

  • Planlægge og eksekvere vores deltagelse ved nationale og internationale events og konferencer (20+ årligt) – herunder brandingmaterialer (brochurer, roll-ups, merchandise m.m.), online tilstedeværelse (social media-opslag, landing pages, indhold til partnerkanaler m.m.) og den praktiske afvikling i samarbejde med vores Facilities-team.

  • Udarbejde kreative briefs og drive udviklingen af visuelle kampagneelementer, der er on-brand, i tæt samarbejde med Marketingteamet.

  • Skrive klart og engagerende indhold (bl.a. til social media-opslag, brochurer, landing pages, blognyheder, nyhedsbreve, kundecases m.m.) i samarbejde med kolleger i Marketing og øvrige afdelinger – og sikre, at både tone of voice og budskab er konsistent og on-brand, så det understøtter vores brandpositionering.

  • Være ansvarlig for social media-kalenderen.

  • Engagere og koordinere indsatsen i vores interne digitale ambassadørgruppe sammen med HR.

  • Evaluere og optimere kampagner baseret på data og performance

Om dig

  • Relevant videregående uddannelse på kandidatniveau inden for marketing, kommunikation eller beslægtet område.

  • Minimum 5 års relevant erhvervserfaring.

  • Struktureret og detaljeorienteret med evnen til at drive flere projekter samtidigt.

  • Gode projektledelsesevner og rutine i at styre deadlines, budgetter og interessenter.

  • Arbejder strategisk og analytisk med et skarpt kommercielt og kundecentreret mindset.

  • Evnen til at omsætte komplekse budskaber til enkel og klar kommunikation.

  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk.

  • Indgående forståelse for marketingdiscipliner og erfaring med planlægning og koordinering af marketingkampagner og -projekter.  

  • En stærk teamplayer, der skaber relationer og samarbejder effektivt med både interne og eksterne stakeholders på alle niveauer.

  • Kreativ, løsningsorienteret og med en hands-on tilgang.

Glæden ved at være en del af cBrain

  • Gør en forskel: Hjælp regeringer verden over med at digitalisere og levere bedre borgerservice - og samtidig accelere den grønne omstilling.

  • Få indflydelse: Vi har en flad organisation, hvor gode idéer bliver hørt – og hurtigt ført ud i livet.

  • Oplev fællesskab: Vær en del af en nærværende og social kultur med fredagsbarer, team aktiviteter og engagerede medarbejderklubber.   

  • Udvikl dig med os: Vi vokser internationalt – og leder efter dygtige folk, der vil med på vækstrejsen.

  • Bliv en del af et dynamisk miljø: Tag del i spændende projekter og grib nye muligheder i en virksomhed i konstant udvikling.

Vores hovedkontor ligger i Nordhavn, København, hvor størstedelen af vores 220 medarbejdere arbejder. 

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing, Helene Vest-Hansen på hvh@cbrain.com.

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag via "Ansøg"-knappen. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Barselsvikariatet varer 12 mdr. med eventuel forlængelse.

Vi behandler kun direkte henvendelser, da vi ikke er interesserede i henvendelser fra rekrutteringsbureauer/recruitere.

Performance Marketing Specialist

Vær med til at drive digital vækst og optimere marketing performance hos cBrain

Er du en datadrevet digital marketing-specialist med passion for marketing automation, performanceoptimering og tekniske setups – og forstår du, hvordan man skaber effektive digitale kunderejser? Vil du være med til at forme den digitale marketingstrategi i en ambitiøs B2G SaaS-virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger hos cBrain.

Bliv en del af en fagligt stærk og social virksomhed i vækst

Hos cBrain er vi i gang med at revolutionere den offentlige sektor med Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, som gør det muligt for regeringer at digitalisere hurtigere og bedre. Vi er børsnoterede, har et stærkt fundament i Danmark og vækster hurtigt på tværs af 10+ internationale markeder. Vi har brug for en datadrevet og engageret Performance Marketing Specialist, der kan tage ejerskab for vores digitale marketingindsats og være med til at optimere performance, skalere vores setup og understøtte væksten – både i Danmark og internationalt.

Om stillingen

Som Performance Marketing Specialist i vores Marketing & Presales-afdeling får du en nøglerolle i at drive og optimere den digitale marketingindsats på tværs af kanaler, markeder og platforme.

Du får særligt ansvar for at optimere og videreudvikle vores website som det centrale omdrejningspunkt for vores digitale marketingaktiviteter.

Du kommer til at arbejde hands-on med marketing automation, lead flows, SEO og konverteringsoptimering – med fokus på at skabe effektive kunderejser og målbare resultater gennem datadrevet eksekvering.

I tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen er du med til at generere leads, styrke vores demand generation og opbygge en skalérbar og sammenhængende digital marketingmotor.

Dine ansvarsområder:

  • Være ansvarlig for at optimere vores digitale marketingindsats med fokus på performance, leadgenerering og konvertering på tværs af kanaler og målgrupper.

  • Administrere og optimere marketing automation-flows og CRM-setup (gerne erfaring med ActiveCampaign eller lignende platforme).

  • Udvikle og optimere vores website (Webflow) med fokus på brugeroplevelse, konverteringsrater (CRO), personalisering og teknisk drift (erfaring med Webflow eller lignende CMS-platforme).

  • Sikre, at websitet understøtter den samlede digitale kunderejse og konverterer effektivt på tværs af målgrupper og markeder.

  • Bruge dataindsigter fra Google Analytics 4, annoncer, CRM og andre kilder til at optimere vores website, styrke kampagneperformance og rapportere på effekten af vores marketingindsats.

  • A/B-testning for at forbedre resultaterne.

  • Bidrage til opbygning af en effektiv SEO-indsats med fokus på teknisk og indholdsmæssig optimering, der styrker synlighed og organisk trafik.

  • Planlægge, udvikle og eksekverere e-mailmarketingkampagner og lead nurturing-flows (erfaring med ActiveCampaign eller lignende email platforme er en fordel).

  • Arbejde med platformsintegrationer via Zapier og sikre et stabilt dataflow mellem marketingværktøjer.

  • Planlægge, eksekvere og optimere betalte annonceringskampagner på relevante B2G kanaler (fx LinkedIn, Meta).

  • Sikre dataintegration og tracking på tværs af marketingkanaler og værktøjer.

  • Bidrage til at udbrede best practices og sikre god anvendelse af vores digitale marketingværktøjer internt.

Om dig

  • 5+ års erfaring med digital marketing og performance-optimering, gerne i en B2B- eller B2G SaaS-virksomhed eller lignende.

  • Relevant kandidatgrad, fx inden for marketing, kommunikation, IT eller lignende.

  • Struktureret, detaljeorienteret og elsker at arbejde i dybden med data og performanceanalyse.

  • Erfaring med marketing automation, CRM, tracking og data-workflows.

  • Du følger med i digitale trends og teknologier – og er altid på udkig efter nye muligheder for at optimere og forbedre marketingindsatserne.

  • Forståelse for den digitale kunderejse og ved, hvordan du konverterer interesse til handling.

  • Du har blik for det tekniske setup i digital marketing og trives med at arbejde med værktøjer, systemer og integrationer.

  • Du har et internationalt mindset – måske fra studie- eller arbejdserfaring i udlandet - og det er en fordel, hvis du kan skrive klart og engagerende indhold på både dansk og engelsk.

  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Glæden ved at være en del af cBrain

  • Gør en forskel: Hjælp regeringer verden over med at digitalisere og levere bedre borgerservice - og samtidig accelerere den grønne omstilling.

  • Få indflydelse: Vi har en flad organisation, hvor gode idéer bliver hørt – og hurtigt ført ud i livet.

  • Oplev fællesskab: Vær en del af en nærværende og social kultur med fredagsbarer, team aktiviteter og engagerede medarbejderklubber.

  • Udvikl dig med os: Vi vokser internationalt – og leder efter dygtige folk, der vil med på vækstrejsen.

  • Bliv en del af et dynamisk miljø: Tag del i spændende projekter og grib nye muligheder i en virksomhed i konstant udvikling.

Vores hovedkontor ligger i Nordhavn, København, hvor størstedelen af vores 220 medarbejdere arbejder.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing, Helene Vest-Hansen på hvh@cbrain.com.

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag via "Ansøg"-knappen. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Vi behandler kun direkte henvendelser, da vi ikke er interesserede i henvendelser fra rekrutteringsbureauer/recruitere.

Presales Consultant

Har du en skarp analytisk sans, teknisk forståelse og en stærk evne til at omsætte kundebehov til skarpe løsningsbeskrivelser? Brænder du for at arbejde med tilbudsskrivning og løsningsdesign i forbindelse med offentlige IT-udbud? Så er du måske vores nye Presales Consultant.

I cBrain leverer vi software til regeringer, der hjælper dem med at modernisere og effektivisere deres arbejdsprocesser. Vores software platform gør det muligt for myndigheder at gennemføre digital transformation hurtigere og mere omkostningseffektivt end traditionelle IT-projekter. Vi har en stærk position i Danmark og Tyskland og samarbejder med regeringer globalt.

Din rolle

Som Presales Consultant bliver du en central del af vores tilbuds- og presales-team. Din hovedopgave bliver at drive og bidrage til tilbudsskrivning, besvare kundehenvendelser, udvikle demoer, samt designe løsninger, der imødekommer kundernes behov. Du vil spille en vigtig rolle i både besvarelse af kundehenvendelser, udarbejdelse af tekniske og non-functional requirement-beskrivelser samt design af løsningsarkitektur i samarbejde med salg og produktudvikling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Tilbudsskrivning & kundebesvarelser: Udarbejde og besvare tilbud, herunder både funktionelle og ikke-funktionelle krav i offentlige udbud.

  • Løsningsdesign & arkitektur: Definere og beskrive, hvordan cBrains software kan implementeres og tilpasses kundernes behov i dialoger og tilbud.

  • Teknisk & forretningsmæssig rådgivning: Hjælpe kunder med at forstå, hvordan vores løsninger understøtter deres processer og krav.

  • Håndtering af ikke-funktionelle krav: Besvare tekniske krav inden for sikkerhed, skalerbarhed, compliance og drift i forbindelse med tilbud og kundedialoger.

  • Samarbejde med salg & produktudvikling: Sikre en rød tråd mellem kundekrav, tekniske løsninger og overensstemmelser med vores product management team.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har:

  • En relevant videregående uddannelse inden for IT, ingeniørvidenskab, eller lignende.

  • Erfaring med at dokumentere løsningsarkitektur, gerne med kendskab til .NET og MS SQL, samt designe integrationsløsninger til tredjepartssystemer via REST API'er og SOAP.

  • Erfaring med at dokumentere operationelle arkitekturer med fokus på sikkerhed, ydeevne og tilgængelighed.

  • Erfaring med softwareplatforme og teknologi, gerne i offentlige eller enterprise-miljøer – f.eks. kendskab til offentlige referencearkitekturer, basisregistre, cloud-arkitekturer (AWS og Azure), og Agile udviklingsprocesser.

  • Erfaring med tilbudsskrivning og teknisk rådgivning – gerne inden for software eller IT-løsninger til den offentlige sektor, herunder stærke skriftlige kommunikationsevner.

  • En analytisk og struktureret tilgang til håndtering af ikke-funktionelle og funktionelle krav.

  • Evnen til at samarbejde på tværs af teams og formidle tekniske løsninger til både tekniske og ikke-tekniske stakeholders.

  • Flydende dansk og engelsk.

  • En god portion humor – vi lægger vægt på at fejre succeser og håndtere udfordringer med en positiv tilgang.

Hvorfor vælge cBrain?

Hos cBrain bliver du en del af en innovativ virksomhed, der skaber reel værdi for regeringer verden over. Vi arbejder på at revolutionere en af verdens største industrier – den offentlige IT-sektor– og bruger teknologi til at gøre offentlige myndigheder mere effektive.

Vi tilbyder:

  • En stejl læringskurve, hvor du hurtigt opnår dyb indsigt i vores løsninger og teknologier.

  • En dynamisk og fleksibel arbejdsplads. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsmodel, hvor der er frihed under ansvar.

  • Eksponering til seniorledelse og tværgående samarbejde med flere interessenter i organisationen.

  • Et ambitiøst og tempofyldt miljø, hvor vi samtidig prioriterer fællesskab og sociale aktiviteter – vi hygger os bl.a. til vores fredagsbar og i forskellige sociale klubber.

Vi er i dag omkring 230 medarbejdere, hvoraf 190 arbejder fra vores hovedkontor i København. Vi er på en spændende vækstrejse og leder efter talentfulde mennesker, der vil joine vores teams!

Er du interesseret?

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Sales and Marketing Services, Christoffer Tejs Knudsen, på ckn@cbrain.com.

For at ansøge, bedes du sende din motiverede ansøgning, eksamensudskrift og CV til job@cbrain.com. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

F2 superbruger med teknisk flair til F2 applikationssupport

Er du F2 superbruger, og har du en god forståelse af sagsbehandling? Har du en lille hjælper og en skarp detektiv i maven? Motiveres du af at yde digital førstehjælp til nødstedte brugere og myndigheder?  Ønsker du at styrke dine tekniske kompetencer som del af et fagligt stærkt team, hvor vi hver især bidrager med specialistviden for at løse de fælles opgaver?

Så er det dig, vi leder efter!

Som en del af enheden Services søger vi nu en F2 superbruger til vores F2 applikationssupport.

Hverdagen i din nye afdeling

Services er en vital enhed.  Vi hjælper vores kunder til at opnå fuldt udbytte af deres F2-baserede løsninger.  Vi gør det gennem helpdesk-support, gennem overvågning, rådgivning, og ved løbende at udvide og optimere samarbejdet mellem kunder og cBrain.

Vi har en bred række af opgaver, og vi arbejder hver inden for et eller flere specialist- og kompetenceområder.  I denne stilling er fokus på områderne F2 Applikation samt F2 Platform & Arkitektur, og du bliver dermed en af de vigtige medarbejdere, der yder kompetent applikationssupport til superbrugere og administratorer, der er systemejere hos myndigheder og departementer.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Rådgivning og problemløsning i direkte kontakt med superbrugere og administratorer hos vores kunder

  • Visitering og analyse af komplekse problemer i samarbejde med kolleger fra Services og fra cBrains andre afdelinger

  • Dokumentation og indsamling af information; selvstændigt og i samarbejde med kunder og kolleger.  F.eks. log- og konfigurationsfiler fra kunders produktionsmiljøer eller udsøgning af data fra databaser

  • Opfølgning på eksisterende issues, håndtering af højprioritetsissues og kundemøder.

  • Løbende udvikling af afdelingens arbejdsgange og værktøjer.           

Vores forventninger til dig

  • Du er erfaren F2 systembruger

  • Du har forståelse for sagsbehandling fx fra en stilling som sagsbehandler hos en offentlig myndighed

  • Du har en god teknisk forståelse, og du er interesseret i den forretningsmæssige kontekst, som F2 benyttes i

  • Du besidder et detektiv-gen og motiveres af at finde frem til årsagen på en given udfordring

  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk i skrift og tale

  • Du kan sikkerhedsgodkendes til graden ’hemmelig’

Vi giver dig en vigtig rolle i et energisk, kompetent og kundeorienteret team, hvor vi løfter i flok og arbejder sammen med specialister i andre afdelinger i cBrain, f.eks. vores udviklingsteams.

Mens vores forventning er, at du har en solid forståelse af F2-applikationen, og hvordan systemet bruges som fundament for de daglige opgaver i en myndighed, vil du i denne stilling få en dybere indsigt i F2-systemets fundament.  Du vil også få en bred forståelse af de mange forskellige måder F2 kan konfigureres til at løse vidt forskellige behov, herunder sagsforløbsfundamentet, der tillader, at F2 benyttes til at implementere specialiserede fagprocesser.   

Bliv en del af en social vækstvirksomhed med fokus på FNs verdensmål

I cBrain har vi en uformel arbejdskultur, hvor vi lægger vægt på at have det sjovt, samtidig med at vi er både ambitiøse og professionelle.  Vi prioriterer et højt fagligt niveau og en fælles passion for både software og de vigtige verdensmål, cBrains aktiviteter understøtter.

Firmaets medarbejderdrevne sociale aktiviteter nyder stor tilslutning og inkluderer vin-, gaming-, basketball-, løbe- og badmintonklub.  cBrain tilbyder en høj grad af frihed under ansvar, og det er vigtigt, at den enkelte medarbejder har en sund balance mellem arbejds- og privatliv.   

Er du fortsat interesseret, og mener du, at du er den rette kandidat til jobbet? 

Så send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag til job@cbrain.com. Tiltrædelse er snarest muligt. Vi indkalder kandidater til samtale løbende - men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marie Rose Oxfeldt, Head of Operations & Support, på mox@cbrain.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!

cBrain søger knivskarpe udviklere

Har du passion for software? Og er du blandt de 10% bedste, og brænder du for at udvikle software, der gør en forskel, og som får brugerne til at klappe?

Hos cBrain får du mulighed for at blive en del af et team af dygtige kolleger med stor erfaring inden for alle aspekter af softwareudvikling.

Du skal være blandt de bedste og ønske at arbejde i en ung dynamisk virksomhed på Østerbro. Dit fokus bliver udvikling, men du vil deltage i alle dele af et projektforløb. Det er derfor vigtigt, at du både har et solidt datalogisk fundament, og evner og ønsker at deltage i kommunikationen med kunder i forbindelse med design, implementering, test og overlevering.

Dine kolleger er dygtige softwareudviklere og arkitekter, og du vil via vores mentor-ordning få tilknyttet en seniorudvikler, der vil sikre, at du hurtigt og løbende vil udvikle dig fagligt.

cBrain udvikler software til en mængde platforme, og det er vigtigt, at du besidder evnen og lysten til at være på forkant med udviklingen af disse platforme. Det kunne f.eks dreje sig om nye brugergrænsefladeparadigmer (iPad, tablets og mobile applikationer), enterprise frameworks til at sikre åbne API’er og ekstrem skalering, søgemaskiner og cloud computing.

Arbejdsopgaver
Som softwareudvikler i cBrain vil dine opgaver bla. bestå i:

  • Udvikling af udvidelser og ny funktionalitet for eksisterende og nye kunder.

  • Deltagelse i designworkshops.

  • Udarbejdelse af teknisk design og kravspecifikation.

  • Detailafklaringer med kunden.

  • Test og teknisk dokumentation.

  • Teknisk support for eksisterende kunder.

Faglige kvalifikationer

  • Du har en relevant teknisk uddannelse som fx. datalog, ingeniør, cand. IT eller lignende.

  • Du brænder for at lave software og er med på de nyeste teknologier og forstår at omsætte disse til brugbare løsninger.

  • Du forstår at sætte dig ind i komplekse datalogiske problemstillinger.

  • Du har en solid forretningsmæssig tilgang til softwareudvikling og forstår at sætte dig ind i de arbejdsprocesser, som kunden sidder med.

cBrains software er baseret på Microsoft .NET, og det forventes, at du har en bred forståelse for .NET eller tilsvarende teknologier.

Da intern kommunikation, design og dokumentation samt kundekontakt foregår på dansk, er det et krav, at du taler og skriver flydende dansk.

Ud over de ovenstående faglige kompetencekrav lægger vi vægt på, at du er kreativ og forstår at omsætte gode ideer til lækre løsninger. Du er systematisk, struktureret, selvstændig, analytisk stærk og besidder en god helhedsfornemmelse. Du er videbegærlig, brænder for at dele din viden med andre og er dygtig til at videreformidle komplekse problemstillinger for dine kolleger og for kunderne. Du er nærværende, udviser et højt personligt engagement og nyder at samarbejde med dine kolleger.

Vi tilbyder
cBrain arbejder med forretningskritiske systemer både inden for det offentlige, hvor vi bl.a. leverer software til mere end 75 danske myndigheder, samt private kunder.

Der er alle steder tale om kernesystemer, som digitaliserer forretningsgange og kommunikation, og den software du er med til at lave, gør en væsentlig forskel.

cBrain sætter innovation meget højt og har et miljø, hvor der er plads til (og brug for), at du tænker i kreative løsninger. Dette kan være ud fra et forretningsmæssigt, et brugergrænseflademæssigt eller et teknologisk synspunkt.

cBrain har en organisation og kultur, hvor der bliver lyttet til alle, og du vil hurtigt komme i en situation, hvor du kan sætte dit personlige aftryk på vores produkter og løsninger.

cBrain står for alle dele af en software-implementering. Der er således mulighed for at udvikle sig både bredt (mod f.eks. projektledelse) og dybt (teknisk specialist eller arkitekt) eller en blanding som lead-udvikler.

Om cBrain
cBrain er stiftet i 2002. Bag selskabet står et team af erfarne it-medarbejdere med bred international ledelsesbaggrund og solid teknologi- og projekterfaring fra store it-projekter i både den offentlige og den private sektor.

Arbejdet foregår i et udfordrende, uformelt og kreativt miljø med dygtige og sjove kolleger med et godt sammenhold. Vi bor i Nordhavn og har i dag ca. 230 medarbejdere. Få mere at vide om cBrain og cBrains produkter på cBrain.dk.

Ved ansøgning send venligst CV og karakterudskrifter sammen med ansøgningen, som skal sende til job@cbrain.com.

For yderligere informationer kan du kontakte:

Udviklingschef Alan Dickerson
Email : job@cbrain.com, tlf.: +45 7216 1811

Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area