Projektkoordinator (studerende) søges til softwarehus

Vil du være med til at drive succesfulde software projekter fremad?

cBrain er en central spiller i offentlig digitalisering med F2-platformen og vi leverer forretningskritiske systemer, der understøtter arbejdet for mere end 20.000 brugere fordelt mellem størstedelen af landets ministerier og styrelser samt en række udenlandske myndigheder. Til vores dygtige softwareudviklingsteams søger vi en projektkoordinator som skal hjælpe og med at sikre fremdriften i vores projekter.

Som projektkoordinator spiller du en central rolle i at koordinere og facilitere projekter, både store og små og vil være en aktiv del af samarbejdet internt i vores udviklingsafdeling, samt mellem afdelinger. Du vil bistå vores udviklingschef og arbejde tæt sammen med teamleads, udviklere og andre interessenter for at sikre at vores projekter kører succesfuldt.

Hvem er du?

  • Du læser en længerevarende uddannelse, inden for IT og management, fx cand.it eller en anden relevant uddannelse.

  • Du har en stærk forståelse for SCRUM, agile udviklingsmetoder og projektstyring.

  • Du har erfaring med projektkoordinering og er vant til at arbejde struktureret samt evner at skabe overblik.

  • Du er som person opsøgende, spørgende og har organisatorisk flair.

  • Du er god til at sikre samarbejde på tværs af teams og afdelinger, samt understøtte fremdriften i projekter.

  • Du trives med stakeholder management og er i stand til at kommunikere med interessenter både internt og eksternt.

  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk i skrift og tale.

I rollen som projektkoordinator tilbyder vi dig:

  • En central rolle i at sikre, at projekter forløber som planlagt, fra opstart, til milepælsleverancer.

  • Tæt samarbejde med udviklingschef, teamleads, udviklere og andre interne interessenter.

  • Stor frihed under ansvar.

  • Alsidige opgaver, hvor du vil kunne bringe forskellige dele af din uddannelse og kompetencer i spil.

  • En unik kultur, med højt til loftet og masser af sociale aktiviteter uden for arbejdet.

  • Inspirerende omgivelser i vores domicil i Utzonhuset ved Kalkbrænderihavn.

  • Lækker mad serveret af vores dygtige kokke i vores egen Bistro.   

Kom godt fra start

I cBrain er det vigtigt, at du føler dig godt taget imod fra start. Efter et tilpasset introduktionsforløb til vores F2 platform, metode og processer samt vores værdier og kultur vil du opleve at cBrain er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og vi vægter vidensdeling og samarbejde på tværs af afdelinger højt.

Bliv en del af en faglig og social virksomhed i vækst’

Hos cBrain er vi fælles om en passion for software. Vi mødes på tværs af organisationen og tror på, at det er vigtigt, at vi har det sjovt sammen, samtidig med at vi er både ambitiøse og professionelle. Det styrker samarbejdet og arbejdsglæden.

Af samme grund sætter vi også stor pris på vores kollegaer og en uformel kultur. Det viser sig bl.a. ved, at vi har et bredt udvalg af medarbejderdrevne aktiviteter, så som løbeklub, badmintonklub, vinklub, brætspilklub og meget mere.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingschef, Alan Dickerson, via job@cbrain.com eller på tlf.: 7216 1811.

Er du interesseret så send ansøgning, CV samt karakterer hurtigst muligt via job@cbrain.com. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Vi behandler kun direkte henvendelser, da vi ikke er interesserede i henvendelser fra rekrutteringsbureauer/recruitere.

Om cBrain

cBrain er et børsnoteret dansk softwarehus grundlagt i 2002. Med vores F2-software hjælper vi offentlige myndigheder med at skabe målbar effektivisering gennem digitalisering af forretnings- og vidensprocesser. Mere end 75 danske myndigheder, herunder størstedelen af de danske ministerier, har indført F2 som deres digitale platform.

cBrains målsætning er i fremtiden at etablere os i endnu flere lande samt levere klimasoftware til offentlige myndigheder, således at myndighederne digitalt og derved mere effektivt kan opnå deres klimamål.

Vi bor i Nordhavn og har i dag ca. 230 medarbejdere.

Konsulent til F2-applikationssupport

Drivkraften er forskellig blandt vores dygtige konsulenter i cBrain Support:

  • Nogle elsker detektivprocessen - at finde årsagen til et problem gennem informationsindsamling, eksperimenter og analyse. Det er de medarbejdere, der ønsker, vores sociale aftener afvikles som escape-room arrangementer.

  • Andre drives af at engagere sig i vores kunders problemer og arbejde sammen med dem om praktiske løsninger på daglige problemer. Det er dem, der udfylder rollen som kundernes ambassadører og sikrer, at cBrains Commercial-Off-The-Shelf software platform ikke blot udvides med ny funktionalitet som AI-assistant, men også med løbende forbedringer.

  • For atter andre er arbejdsglæden i top, når presset er størst. F.eks. når borgere og nogle af landets vigtigste institutioner rammes af nedbrud, og vi sammen med myndigheder og andre leverandører intenst arbejder på sagen.

Fælles for alle er stor viden om brugen af F2 og et ønske om at gøre en positiv forskel for cBrains kunder, når de rapporterer problemer med F2.

Vores kunder er typisk ministre og stabsfolk i ministerier og styrelser. De danske myndigheder er verdens mest digitaliserede, og cBrain er en central leverandør, da 19 ud af 23 danske ministerier benytter vores F2-produkt. Ud over dette stærke, lokale fundament fortsætter cBrain sin vækst i udlandet. Til vores Services Team på 20+ kolleger søger vi nu supportkonsulenter til at støtte både danske og internationale kunder.

Om cBrain

cBrain er en innovativ virksomhed, der selv udvikler og leverer Commercial-Off-The-Shelf (COTS) software løsninger til både offentlige og private kunder. Vores mål er at skabe effektive arbejdsgange og forbedre kundernes og borgernes oplevelse gennem smarte digitale løsninger. Er du borger i Danmark, har du højest sandsynligt selv brugt vores løsninger, når du har været i kontakt med det offentlige.

Om stillingen

Som supportkonsulent i Services er du med til at holde vores kunder i luften og sikre, at de får mest muligt ud af deres F2-løsninger.

Vi udfører 2nd og 3rd line support og arbejder direkte med vores kunders superbrugere, administratorer og systemejere. Internt arbejder teamet sammen med drifts- og installationsteams samt specialister i Consulting, R&D og udviklere af kundespecifik funktionalitet.

Teamets daglige opgaver:

  • Dialog med kunder, der har spørgsmål eller rapporterer problemer med deres brug af F2. Dialogen foregår pr. telefon, via videomøder eller gennem vores helpdesk-system.

  • Besvarelse af kunders hvordan-gør-jeg-forespørgsler.

  • Indhentning og gennemgang af information, f.eks. manualer, kundespecifik opsætning og logs.

  • Genskabe og undersøge driftsproblemer på lokale testsystemer.

  • Planlægning og udførsel af root cause analysis for komplicerede problemer. Koordinering af dette med specialister hos kunden og i andre cBrain-afdelinger.

  • Opfølgning, opsamling og dokumentation af issues.

  • Opdatering af vidensbaser.

  • Planlægning og levering af rettelser til fejl. Oprydning i evt. fejlbehæftet data i samarbejde med andre afdelinger i cBrain.

  • Introduktion af nye kunder til support.

  • Overtagelse af nye løsninger, når disse sættes i drift hos kunderne.

Desuden er det blandt teamets kerneopgaver, at:

  • Deltage i task-forces ved kritiske hændelser.

  • Afholde løbende statusmøder med udvalgte kunder.

  • I samråd med cBrains client engagement enhed at prioritere arbejdet ved driftsproblemer.

  • Identificere og eskalere problemer og situationer, der berettiger kunders og/eller cBrains ekstraordinære indsats, f.eks. sikkerhedshændelser.

  • Gøre generelle problemer synlige for resten af cBrain organisationen og løbende foreslå forbedringer til F2, der vil lette kundernes brug af deres løsning.

Den ideelle kandidat opfylder flest mulige af disse kriterier

Erfaring:

  • Du har IT-faglig baggrund, f.eks. fra ITU eller DTU.

  • Du har indgående erfaring som slutbruger af F2 med bred forståelse af funktionalitet. Du har tilmed nogen erfaring med opsætning og administration af F2-løsninger, f.eks. som systemejer eller administrator.

  • Du har en vis indsigt i arbejdsgange og administration i offentlige myndigheder, herunder sagsbehandling.

  • Du har erfaring fra en rolle i kundeservice, support eller lignende.

Kompetencer:

  • Du kan kommunikere klart og effektivt, mundtligt og skriftligt, på dansk og engelsk.

  • Har du derudover tyske sprogkundskaber, vil dette blive betragtet som en fordel.

  • Du har stærke analytiske evner og en struktureret tilgang til problemløsning.

  • Du tager initiativ og ansvar, kan koordinere og formår at få andre til at bidrage til problemløsningen.

  • Du kan holde hovedet koldt under pres. Også når dine kunder og samarbejdspartnere ikke kan.

Personlige karakteristika:

  • Du drives som dine kolleger af nysgerrighed, ønsket om at hjælpe og af at deltage i et stærkt fællesskab.

  • Du trives i en travl og sommetider uforudsigelig hverdag, hvor der er behov for både selvstændighed og teamwork.

  • Er nysgerrig på teknologi og ivrig efter at lære nye systemer og værktøjer. Du tager dig jævnlig tid til at grave et spadestik dybere for at øge din viden.

  • Du har ambitioner og sætter barren højt, ønsker at udvikle dig selv og dine omgivelser, men accepterer også egne og andres fejl.

  • Du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmelig”, hvilket er nødvendigt i denne betroede stilling.

Vi tilbyder:

  • En hverdag, hvor du får lov at udfolde dig, og hvor dine nærmeste kolleger er dit sikkerhedsnet, når der er behov for det.

  • Et spændende og dynamisk arbejdsmiljø, hvor gode ideer og initiativer omfavnes.

  • Fagligt og personligt engagement med kolleger, der kan lide hinanden og er trygge ved at udfordre hinanden.

  • Personlig og faglig udvikling med udgangspunkt i dine erfaringer og kompetencer og i overensstemmelse med dine ambitioner.

Er du interesseret og har den rette baggrund til jobbet?

Så send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag. Vi indkalder kandidater til samtale løbende - men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nina Lillelund, HR Business Partner, på nil@cbrain.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Performance Marketing Specialist

Vær med til at drive digital vækst og optimere marketing performance hos cBrain

Er du en datadrevet digital marketing-specialist med passion for marketing automation, performanceoptimering og tekniske setups – og forstår du, hvordan man skaber effektive digitale kunderejser? Vil du være med til at forme den digitale marketingstrategi i en ambitiøs B2G SaaS-virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger hos cBrain.

Bliv en del af en fagligt stærk og social virksomhed i vækst

Hos cBrain er vi i gang med at revolutionere den offentlige sektor med Commercial Off-The-Shelf (COTS) software, som gør det muligt for regeringer at digitalisere hurtigere og bedre. Vi er børsnoterede, har et stærkt fundament i Danmark og vækster hurtigt på tværs af 10+ internationale markeder. Vi har brug for en datadrevet og engageret Performance Marketing Specialist, der kan tage ejerskab for vores digitale marketingindsats og være med til at optimere performance, skalere vores setup og understøtte væksten – både i Danmark og internationalt.

Om stillingen

Som Performance Marketing Specialist i vores Marketing & Presales-afdeling får du en nøglerolle i at drive og optimere den digitale marketingindsats på tværs af kanaler, markeder og platforme.

Du får særligt ansvar for at optimere og videreudvikle vores website som det centrale omdrejningspunkt for vores digitale marketingaktiviteter.

Du kommer til at arbejde hands-on med marketing automation, lead flows, SEO og konverteringsoptimering – med fokus på at skabe effektive kunderejser og målbare resultater gennem datadrevet eksekvering.

I tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen er du med til at generere leads, styrke vores demand generation og opbygge en skalérbar og sammenhængende digital marketingmotor.

Dine ansvarsområder:

  • Være ansvarlig for at optimere vores digitale marketingindsats med fokus på performance, leadgenerering og konvertering på tværs af kanaler og målgrupper.

  • Administrere og optimere marketing automation-flows og CRM-setup (gerne erfaring med ActiveCampaign eller lignende platforme).

  • Udvikle og optimere vores website (Webflow) med fokus på brugeroplevelse, konverteringsrater (CRO), personalisering og teknisk drift (erfaring med Webflow eller lignende CMS-platforme).

  • Sikre, at websitet understøtter den samlede digitale kunderejse og konverterer effektivt på tværs af målgrupper og markeder.

  • Bruge dataindsigter fra Google Analytics 4, annoncer, CRM og andre kilder til at optimere vores website, styrke kampagneperformance og rapportere på effekten af vores marketingindsats.

  • A/B-testning for at forbedre resultaterne.

  • Bidrage til opbygning af en effektiv SEO-indsats med fokus på teknisk og indholdsmæssig optimering, der styrker synlighed og organisk trafik.

  • Planlægge, udvikle og eksekverere e-mailmarketingkampagner og lead nurturing-flows (erfaring med ActiveCampaign eller lignende email platforme er en fordel).

  • Arbejde med platformsintegrationer via Zapier og sikre et stabilt dataflow mellem marketingværktøjer.

  • Planlægge, eksekvere og optimere betalte annonceringskampagner på relevante B2G kanaler (fx LinkedIn, Meta).

  • Sikre dataintegration og tracking på tværs af marketingkanaler og værktøjer.

  • Bidrage til at udbrede best practices og sikre god anvendelse af vores digitale marketingværktøjer internt.

Om dig

  • 5+ års erfaring med digital marketing og performance-optimering, gerne i en B2B- eller B2G SaaS-virksomhed eller lignende.

  • Relevant kandidatgrad, fx inden for marketing, kommunikation, IT eller lignende.

  • Struktureret, detaljeorienteret og elsker at arbejde i dybden med data og performanceanalyse.

  • Erfaring med marketing automation, CRM, tracking og data-workflows.

  • Du følger med i digitale trends og teknologier – og er altid på udkig efter nye muligheder for at optimere og forbedre marketingindsatserne.

  • Forståelse for den digitale kunderejse og ved, hvordan du konverterer interesse til handling.

  • Du har blik for det tekniske setup i digital marketing og trives med at arbejde med værktøjer, systemer og integrationer.

  • Du har et internationalt mindset – måske fra studie- eller arbejdserfaring i udlandet - og det er en fordel, hvis du kan skrive klart og engagerende indhold på både dansk og engelsk.

  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Glæden ved at være en del af cBrain

  • Gør en forskel: Hjælp regeringer verden over med at digitalisere og levere bedre borgerservice - og samtidig accelerere den grønne omstilling.

  • Få indflydelse: Vi har en flad organisation, hvor gode idéer bliver hørt – og hurtigt ført ud i livet.

  • Oplev fællesskab: Vær en del af en nærværende og social kultur med fredagsbarer, team aktiviteter og engagerede medarbejderklubber.

  • Udvikl dig med os: Vi vokser internationalt – og leder efter dygtige folk, der vil med på vækstrejsen.

  • Bliv en del af et dynamisk miljø: Tag del i spændende projekter og grib nye muligheder i en virksomhed i konstant udvikling.

Vores hovedkontor ligger i Nordhavn, København, hvor størstedelen af vores 220 medarbejdere arbejder.

Interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing, Helene Vest-Hansen på hvh@cbrain.com.

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser allerede i dag via "Ansøg"-knappen. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Vi behandler kun direkte henvendelser, da vi ikke er interesserede i henvendelser fra rekrutteringsbureauer/recruitere.

cBrain søger knivskarpe udviklere

Har du passion for software? Og er du blandt de 10% bedste, og brænder du for at udvikle software, der gør en forskel, og som får brugerne til at klappe?

Hos cBrain får du mulighed for at blive en del af et team af dygtige kolleger med stor erfaring inden for alle aspekter af softwareudvikling.

Du skal være blandt de bedste og ønske at arbejde i en ung dynamisk virksomhed på Østerbro. Dit fokus bliver udvikling, men du vil deltage i alle dele af et projektforløb. Det er derfor vigtigt, at du både har et solidt datalogisk fundament, og evner og ønsker at deltage i kommunikationen med kunder i forbindelse med design, implementering, test og overlevering.

Dine kolleger er dygtige softwareudviklere og arkitekter, og du vil via vores mentor-ordning få tilknyttet en seniorudvikler, der vil sikre, at du hurtigt og løbende vil udvikle dig fagligt.

cBrain udvikler software til en mængde platforme, og det er vigtigt, at du besidder evnen og lysten til at være på forkant med udviklingen af disse platforme. Det kunne f.eks dreje sig om nye brugergrænsefladeparadigmer (iPad, tablets og mobile applikationer), enterprise frameworks til at sikre åbne API’er og ekstrem skalering, søgemaskiner og cloud computing.

Arbejdsopgaver
Som softwareudvikler i cBrain vil dine opgaver bla. bestå i:

  • Udvikling af udvidelser og ny funktionalitet for eksisterende og nye kunder.

  • Deltagelse i designworkshops.

  • Udarbejdelse af teknisk design og kravspecifikation.

  • Detailafklaringer med kunden.

  • Test og teknisk dokumentation.

  • Teknisk support for eksisterende kunder.

Faglige kvalifikationer

  • Du har en relevant teknisk uddannelse som fx. datalog, ingeniør, cand. IT eller lignende.

  • Du brænder for at lave software og er med på de nyeste teknologier og forstår at omsætte disse til brugbare løsninger.

  • Du forstår at sætte dig ind i komplekse datalogiske problemstillinger.

  • Du har en solid forretningsmæssig tilgang til softwareudvikling og forstår at sætte dig ind i de arbejdsprocesser, som kunden sidder med.

cBrains software er baseret på Microsoft .NET, og det forventes, at du har en bred forståelse for .NET eller tilsvarende teknologier.

Da intern kommunikation, design og dokumentation samt kundekontakt foregår på dansk, er det et krav, at du taler og skriver flydende dansk.

Ud over de ovenstående faglige kompetencekrav lægger vi vægt på, at du er kreativ og forstår at omsætte gode ideer til lækre løsninger. Du er systematisk, struktureret, selvstændig, analytisk stærk og besidder en god helhedsfornemmelse. Du er videbegærlig, brænder for at dele din viden med andre og er dygtig til at videreformidle komplekse problemstillinger for dine kolleger og for kunderne. Du er nærværende, udviser et højt personligt engagement og nyder at samarbejde med dine kolleger.

Vi tilbyder
cBrain arbejder med forretningskritiske systemer både inden for det offentlige, hvor vi bl.a. leverer software til mere end 75 danske myndigheder, samt private kunder.

Der er alle steder tale om kernesystemer, som digitaliserer forretningsgange og kommunikation, og den software du er med til at lave, gør en væsentlig forskel.

cBrain sætter innovation meget højt og har et miljø, hvor der er plads til (og brug for), at du tænker i kreative løsninger. Dette kan være ud fra et forretningsmæssigt, et brugergrænseflademæssigt eller et teknologisk synspunkt.

cBrain har en organisation og kultur, hvor der bliver lyttet til alle, og du vil hurtigt komme i en situation, hvor du kan sætte dit personlige aftryk på vores produkter og løsninger.

cBrain står for alle dele af en software-implementering. Der er således mulighed for at udvikle sig både bredt (mod f.eks. projektledelse) og dybt (teknisk specialist eller arkitekt) eller en blanding som lead-udvikler.

Om cBrain
cBrain er stiftet i 2002. Bag selskabet står et team af erfarne it-medarbejdere med bred international ledelsesbaggrund og solid teknologi- og projekterfaring fra store it-projekter i både den offentlige og den private sektor.

Arbejdet foregår i et udfordrende, uformelt og kreativt miljø med dygtige og sjove kolleger med et godt sammenhold. Vi bor i Nordhavn og har i dag ca. 230 medarbejdere. Få mere at vide om cBrain og cBrains produkter på cBrain.dk.

Ved ansøgning send venligst CV og karakterudskrifter sammen med ansøgningen, som skal sende til job@cbrain.com.

For yderligere informationer kan du kontakte:

Udviklingschef Alan Dickerson
Email : job@cbrain.com, tlf.: +45 7216 1811

Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area