Håndtering af korrespondance
Baggrund for løsningen ”håndtering af korrespondance” er at samle al kommunikation og forretningskorrespondance omkring specifikke sager, der udveksles mellem kolleger, kunder eller tredjeparter, samt forvalte denne information.
Hvem er løsningen relevant for?
Denne løsning er både relevant for offentlige og private kunder, som dagligt arbejder med korrespondance, både internt og eksternt.
Funktionalitet
Korrespondancehåndtering er en af kernefunktionaliteterne i F2 standardplatformen.
Løsningen til ”håndtering af korrespondance” er udviklet til at digitalisere de traditionelle papirbaserede arbejdsgange i ethvert ministerie eller styrelse. Man får et komplet digitalt produktionssystem, der er i stand til at udføre alle typer af regerings- eller offentlige opgaver digitalt, samtidig med at alle lovmæssige og datamæssige sikkerhedskrav overholdes.
Platformen understøtter som standard styring af korrespondance, da systemet automatisk registrerer al e-mail, der sendes/modtages, alle dokumenter der arbejdes i, og al kommunikation og forretningskorrespondance omkring specifikke sager. Omfattet er al korrespondance som udveksles mellem kolleger, kunder eller tredjeparter. Systemet administrerer al denne information igennem søgelister, mapper og arkiver.
Fordele & resultat
Løsningen understøtter alle nødvendige funktioner indenfor sagsbehandling, kommunikation, roller, godkendelser, anmodninger, overholdelse af regler (compliance), arkivering og vidensdeling.
Samler al kommunikation og forretningskorrespondance omkring specifikke sager der udveksles mellem kolleger, kunder eller tredjeparter, samt forvalte denne information, ét sted.
Èt komplet digitalt produktionssystem, der er i stand til at udføre alle typer af regerings- eller offentlige opgaver digitalt, samtidig med at alle lovmæssige og datamæssige sikkerhedskrav overholdes.
Software
Løsningen er en del af kerne-softwaren, hvorfor al korrespondance, alle dokumenter og akter automatisk overføres, behandles og arkiveres under den tilknyttede sag i softwaren. Specifikke forløb af lagring af korrespondance kan blive konfigureret til at passe til organisationens behov omkring eksempelvis specifik information, individuelle kunder eller korrespondance-forløb. F2-teknologi stacken er agnostisk infrastruktur og kan implementeres på stedet, inden for private skyer eller på kommercielle offentlige cloud-udbydere.
Projekttid: Samlet projekttid fra design til at gå live: 1 måned