Indberetning af lokale miljøproblemer
Baggrund
F2 sagsbehandling af tekniske og miljømæssige spørgsmål.
Funktionalitet
En end-to-end digital service med nye, responsive webformularer oprettet med det formål at give borgere en intelligent løsning til indberetning af problemer fra mobile enheder. Disse er integreret med F2’s back-end case management platform. Data fra borgerformularen opretter sager automatisk og distribuerer dem til den rigtige afdeling. De interne sagsbehandlere får et system, hvor e-mail er integreret i sagsstyringssystemet. Det betyder, at korrespondance mellem en regeringstjeneste (som et byråd) og borgere eller leverandører automatisk tilføjes sagen. Det betyder også, at arkivering af e-mails fra og til interne medarbejdere automatisk arkiveres rette sted. F2-sagsstyringssystem indekserer e-mails, så de er fuldt tilgængelige til søgning i F2.
Fordele & resultater
En komplet digital arbejdsgang der er effektiv på alle niveauer.
Borgerne oplever indledningsvis en bedre service gennem hurtigere sagsbehandling og fuld gennemsigtighed i sagsgangen.
Sagsbehandlerne oplever et struktureret kommunikations-flow, der er tilgængeligt for alle, således at de ikke længere er begrænset i deres individuelle mail-bokse.
Det er let at finde og dele information om sager, og du får en oversigt og et overblik over, hvordan sager løses.
Alt i alt en løsning der gør sagsarbejdet betydeligt lettere og mere effektivt for medarbejderne.
Software
En end-til-end digital tjeneste med nye, responsive webformularer for borgere så de på smart og intelligent vis kan rapportere problemer fra mobile enheder. Disse kan integreres med F2’s back-end case management platform. Data fra borgerformularer opretter sager automatisk og tildeler dem til den rigtige afdeling.