Indberetning til kommunen
Med løsningen ”indberetning til din kommune” omdanner vi tjenesten til rapportering af miljømæssige og tekniske problemer til en komplet digital arbejdsgang, som er effektiv på alle niveauer.
Hvem er løsningen relevant for?
Kommuner.
Funktionalitet
F2 sagsbehandling af tekniske og miljømæssige spørgsmål er en end-to-end digital service med nye, responsive webformularer oprettet med det formål at give borgere en intelligent løsning til indberetning af problemer fra mobile enheder. Disse er integreret med F2´s back-end case management platform. Data fra borgerformularen opretter sager automatisk og distribuerer dem til den rigtige afdeling. De interne sagsbehandlere får et system, hvor e-mail er integreret i sagsstyringssystemet. Det betyder, at korrespondance mellem en regeringstjeneste (som et byråd) og borgere eller leverandører automatisk tilføjes sagen. Det betyder også, at arkivering af e-mails fra og til interne medarbejdere automatisk arkiveres rette sted. F2-sagsstyringssystem indekserer e-mails, så de er fuldt tilgængelige til søgning i F2.
Fordele
En intelligent løsning til indberetning af problemer fra mobile enheder
En komplet digital arbejdsgang der er effektiv på alle niveauer.
Borgerne oplever en bedre service gennem hurtigere sagsbehandling og fuld gennemsigtighed i sagsgangen.
Sagsbehandlerne oplever et struktureret kommunikations-flow, der er tilgængeligt for alle, således at de ikke længere er begrænset i deres individuelle mail-bokse.
Det er let at finde og dele information om sager, og du får en oversigt og et overblik over, hvordan sager løses.
Alt i alt en løsning der gør sagsarbejdet betydeligt lettere og mere effektivt for medarbejderne.
Software
En end-til-end digital tjeneste med nye, responsive webformularer for borgere så de på smart og intelligent vis kan rapportere problemer fra mobile enheder. Disse kan integreres med F2’s back-end case management platform. Data fra borgerformularer opretter sager automatisk og tildeler dem til den rigtige afdeling.