Sentry Page Protection

 Procedure vedrørende Gemini drift issues

Baggrund
Som en del af vores forpligtelser i forbindelse med Persondatalovgivningen, skal vi sikre, at personoplysninger i forbindelse med drift issues behandles korrekt. For at dokumentere drift issues kan det ofte være nødvendigt, at I som kunde leverer logfiler, skærmdumps eller anden information. Sådan information kan indeholde personoplysninger, og disse oplysninger optræder som regel i form af vedhæftede filer til issuet. Personoplysninger behandles med fortrolighed og skal kunne opbevares, så længe det er relevant (dvs. så længe drift issuet er igangværende).

Automatisk sletning af vedhæftede dokumenter
Når et drift issue er løst og lukket, er det ikke længere nødvendigt at opbevare den information, som dokumenterer fejlen/problemet. cBrain har derfor besluttet, at alle vedhæftede dokumenter til drift issues automatisk slettes 30 dage efter issuet er lukket, dvs. status er sat til "Closed". Nogle support issues resulterer i en beslutning om at lave en ændring i standard softwaren. I disse tilfælde vil dokumenter tilknyttet det oprindelig support issue ikke blive lukket, før udviklingsopgaven er afsluttet.  

Automatisk lukning af drift issues
Nogle issues forbliver åbne længe efter, at Resolution er sat til "Complete", dvs. Ssatus bliver ikke sat til "Closed". Det betyder i praksis, at de vedhæftede dokumenter derfor ikke bliver slettet. Som en del af den nye procedure vil issues med Resolution sat til "Complete", blive lukket efter 30 dage.

Undgå at skrive personoplysninger i selve Gemini issuet
Vi henstiller til, at man undgår at lægge personoplysninger ind i selve Gemini issuet, men udelukkende gør det i vedhæftede filer. Personoplysninger i selve Gemini issuet kan blive fjernet af cBrain uden varsel, hvis det opdages.

Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area