F2 Manager
F2 Manager et modul til F2, der gør det muligt for en bruger at have både online og offline adgang til de velkendte elementer fra det daglige arbejde i F2 Desktop via iPad eller andre tablets. Således giver F2 Manager adgang til sager og ad hoc-møder, samt strukturerede møder og godkendelser (hvis brugeren har adgang til disse tilkøbsmoduler).
F2 Manager er dermed en alt-i-én mobil sagsbehandlingsplatform. Den er udviklet med henblik på at muliggøre en omstilling til et fuldt digitaliseret arbejdsmiljø.
Væsentlige funktioner i F2 Manager er:
Alt foregår digitalt, så papiragenda og papirbilag bliver overflødige.
En sekretær kan opdatere agenda og bilag helt frem til et givent møde.
Annoteringsfunktioner betyder, at der kan skrives noter og laves overstregninger i bilag både før, under og efter et møde.
Bogmærkestyring gør det let at finde essentielle bilag igen.
Chatfunktionen giver mulighed for at udvekslespørgsmål og kommentarer med kollegaer under et møde.
Godkendelser kan godkendes direkte eller returneres til afsenderen med kommentarer.
Med F2 Manager kan en organisation således dele dokumenter via iPad, så medarbejdere kan være til rådighed for ledere på farten.
Bemærk: Fra version 6.2 udgår F2 Manager Quick Guides, og der er derfor nu kun en F2 Manager brugermanual.
Manualer markeret med * er endnu ikke publiceret. Manualen til den seneste version kan benyttes.
Manualer markeret med x eksisterer ikke.