Koncernbestilling
Med bestillingsfunktionen i F2 er det muligt at sende en formel anmodning om udførelse af en opgave til en person eller en enhed. Bestillingsafsenderen har under hele forløbet overblik over, hvor i processen bestillingen befinder sig.
F2 leveres med søgelister, som viser en oversigt over de bestillinger, der er afsendt fra brugerens egen enhed og de bestillinger, som enheden har modtaget. Det gør det enkelt og hurtigt at overvåge aktive bestillinger.
En koncernbestilling adskiller sig fra en almindelig bestilling ved at være en type bestilling, som sendes på samme F2-installation, men mellem forskellige myndigheder.
Bestillingstyper
Der er tre overordnede typer bestillinger:
Den almindelige, interne bestilling, som er en formaliseret opgaveanmodning inden for en organisation.
Koncernbestillinger (tilkøbsmodul), der sendes på samme F2-installation, men mellem forskellige myndigheder.
Eksterne bestillinger (tilkøbsmodul), der giver mulighed for at sende bestillinger til en anden F2-installation på tværs af organisationer.
Nedenfor finder du brugermanualer til de tre nyeste versioner af F2 Koncernbestilling.
Manualer markeret med * er endnu ikke publiceret. Manualen til den seneste version kan benyttes.
Manualer markeret med x eksisterer ikke.